BACK ON TRACK


foto; jag.

hejsvej. idag är det fredag wiho. pappa hade köpt hem kalaspuffar, honeybees. och det första jag gjorde det var och välta ut hela paketet så vi fick kasta dem. underbart. :) sen fick jag gå ner till affären och köpa nya. anyway, jag har varit med sara idag. nästa vecka på fredag så har vi planerat att vara med varandra. jag ska maybe sova över hos henne då. hihi hon är ju för bäst. det kommer fler bilder sen kanske. har en jätte söt bild på tor o jocke. bästa vännerna genom tiderna haha. man får alltid en mysig kram av dom, sjukt rolig humor har dom också btw. så söta hihi.
ni får jätte gärna lämna kommentarer efter ni har besökt. har rätt många läsare men inte lika många som lämnar kommentarer. så skulle bli gald om ni kommenterade typ vad ni tycker. lotsofkisses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback