BRING YOU DOWN

tjena era ompalompier.
har precis vaknat just nu. det var jätte skönt och få vila ut en stund ialllafall. igår så hade jag lite svårt för och sova för jag låg och skratta hela tiden. pappa skrattade förståts åt mig hela tiden också. hihi. funderar på och gå ut och fota lite idag kanske. om jag orkar, har så super ont i magen. ska ta mig en alvedon.

funderar däremot på och sätta mig framför tvn och titta på en film. kan slänga upp en bild på vilken film jag såg sen också. igår var jag superklantig btw. jag spillde ut pappas och mina flingor som vi köpt nyss och så fick vi kasta dom för jag råka ta sönder hela påsen. sen så i på kvällen innan jag skulle sova så skulle jag ta juice och då råka jag komma åt glaset med min högra hand, jag vet inte vad som hände haha. och poff så var den nere på golvet och det var juice överallt. det kom lite på min rosa träningsmaskin också. :o men det ordnade sig. ska kanske springa upp till mamma också, tittar samtidigt om andreas är där. mwihi. peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback