i showed you everything, but i lost you anyway

chenna chenna.

sitter utanför no salen just nu. jag har uppdaterat dåligt, iknow. men jag ska försöka. vi har massor av läxor i höger hela tiden så jag har inte haft så värst mycket tid. vår idrott var inställd idag i skolan. jag och sara hade planerat och gå till konsum. men det bröt hon. anyway. är rätt hungrig. åt bara morötter idag. ska ta yoghurt när jag kommer hem.
försov mig idag till klockan sju thaha. brukar annars gå upp kl sex. wellwell. i morgon ska sara stå i disken hihi. det ska bli roligt och se. jag är reserv.

när a var här i helgen så tittade vi knappast på varandra. men det är jobbigt för han fortsätter kasta blickar och mina kompisar frågade han varför han kallade mig ett ord, och då hade han svarat att jag är sjuk bara. men det var inte det hela. mog1 liksom haha. whatever, han betyder gold ändå för mig. saknar honom så grymt ouf. lägger upp ett till inlägg senare ikv tror jag. har massor med läxor. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback