Moa finaste Mellberg.

moa det finns ingen början och inget slut. du är så obeskrivlig. jag önskade att du var här hos mig nu så vi kunde vara med varandra. jag har inte sätt dig på ungefär 2 månader och saknaden blir bara större och större. du skrev så sjukt fint på din blogg om mig hjärtat. du är guldvärld. det finns ingen så rolig och unik person som du tjejen. jag älskar dig moa finaste mellberg. våra minnen är så ägiga tillsammans. även om vi bråkar så blir vi alltid sams igen . du är så bästbästbästbäst och mycket bättre. jag saknar dig bästis. moa 6 år med dig känns som flera hundra år. (!!)
våra minnen är bara bäst. hjärtat saknar dig som fan.

moa hjärta bea.

Kommentarer
» moa

Älskar dig beatrice bergvall <333333 moa<3bea alltid vi! :) har jag sakt att jag älskar dej redan? hihi :)

2011-02-10 14:30:37
URL: http://osmartajag.blogg.se/
» moa

saknar dej bästavän!!!!!!!!! Vi måste fan ta att ses snart :) <3

2011-02-10 14:31:55
URL: http://osmartajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback