my heart beats a thousand volts times for you.

bonjour bonjour.

idag har jag inte gjort så värst mycket förutom att morgonen började med stress, hatar stress. jag försov mig igen. haha jag reagerar inte på min väckarklocka. tihi. på svenskan så gjorde jag och sara lite piff och puff filmer. vi hade en äcklig tacos idag i skolan. blöö. omg, jag älskar en. tihi. fan han är så jävla söt, lik andreas också på pricken. sara får damp på mig för jag är beroooende av honom. dreggel. slänger kanske upp en video på mig och sara. hihi. puss ska fixa lite mer med bloggen nu. ciao. :)

Kommentarer
» Moa

Har inga pengar på mobilen! :( Ring mig från din hemtelefon :D Mitt nummer är : 0720148535 Okk <3

2011-02-17 16:31:05
URL: http://osmartastemellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback