New blogg!



hej. nu har jag gjort en ny blogg igen, hur fan lyckas jag? men jag har iallafall två orsaker varför, min förra blogg var jag var väldigt ledsen i skolan och jag hatade namnet på den bloggen, min andra blogg var jobbig för designen försvann och det hände massor med saker och det gick inte och komentera, phft. liksom hur lame låter inte det? men iallafall .. ännu en gång en ny blogg. jag ska försöka att uppdatera mer & så på den här bloggen.  this is a new start of something new. vi säger så.

just nu äter jag på ett saftigt svenskt rött äpple. njuter av varje tugga. tittar på tv samtidigt som jag smaskar tihi. jau. hur tycker ni om min design? jag vart väldigt nöjd med den faktist. nu ska jag fortsätta lite och fixa med bloggen. puss sålänge. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback