RUN DEVIL RUN

tjena, sitter i skolan och väntar på att spanskan ska börja, tråkigt. jag kom precis ifrån idrotten med sara och vi hade vollyboll. (stavning?) jaujau. på fredag ska vi till romme med skolan och åka skidor. längtar. fast jag måste ta reda på vem eller hur jag ska åka dit, blev liet orolig nu när jag hörde issa snacka om att dom skulle med deras föräldrar. tihi. om inte det funkar så ska jag på bowling med sara finaste.
huh, i helgen så kommer andreas och hans småbrorsor, mina halvbrorsor. jag vill inte träffa andreas alls för han har kallat mig massa skit. och jag orkar inte med allt problem som vi redan skapat för varann. men jag har gått vidare.
slänger upp bilder senare idag. pussohej!

m i n h a m s t e r ä r e n r i k t i g p u d d i n g .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback